ثبت‌نام پودماني دانشگاه جامع از20 بهمن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ثبت‌نام پودماني دانشگاه جامع از20 بهمن
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
ثبت نام دوره‌هاي کارداني پودماني دانشگاه جامع علمي کاربردي از روز چهارشنبه 20 بهمن به صورت اينترنتي آغاز و در روز سه شنبه 26 بهمن پايان مي‌پذيرد.

به گزارش مهر، داشتن ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله، شش ساله نظري و هنرستان) يا ديپلم سه ساله نظام جديد، ديپلم نظام جديد فني و حرفه­اي و يا کاردانش شرط ثبت نام در اين دوره است و کليه پذيرفته­شدگان در مراکز آموزش علمي-کاربردي تابع قوانين، مقررات و ضوابط دانشگاه جامع علمي-کاربردي و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري هستند.

دانشجو همزمان حق ثبت نام و ادامه تحصيل در بيش از يک رشته و در هر رشته بيش از يک گرايش در يک يا چند دانشگاه يا موسسه آموزش عالي را نخواهد داشت و در صورت تخلف طبق آيين نامه انضباطي دانشجويان با وي رفتار خواهد شد. کارمندان دولت نيز در صورتي مي‌توانند به تحصيل در اين دوره ها بپردازند که موافقت­نامه رسمي وزارتخانه يا سازمان متبوع خود، مبني ‌بر شرکت در کلاس­ها، آزمايشگاه­ها و فعاليت­هاي ديگر دوران تحصيل را به همراه ساير مدارک ثبت­نام به مرکز آموزش علمي-کاربردي محل قبولي، ارايه کنند. تغيير رشته، نقل و انتقال و مرخصي تحصيلي در نخستين پودمان مجاز نيست.

تغيير محل تحصيل در ساير پودمان­ها به جز پودمان اول، با موافقت مراکز آموزشي مبدا و مقصد و تأييد دانشگاه جامع علمي-کاربردي فقط در شرايط خاص و طبق ضوابط امکانپذير نيست.تغيير رشته بعد از پودمان اول فقط براي يک بار با رعايت ضوابط امکانپذير است.

گزينش دانشجو در هر يک از کدرشته محل­هاي تحصيلي براساس معدل کل مندرج در گواهينامه اصل يا موقت ديپلم و با توجه به صلاحيت­هاي عمومي داوطلبان و نوع ديپلم در سهميه هاي آزاد، شاغل و ايثارگر و بومي بودن براساس ضوابط دانشگاه جامع علمي-کاربردي و مصوبات مربوط صورت مي‌گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: